Facebook-ը կրկին հաստատել է, որ առայսօր ստեղծված ամենահմուտ լրտեսական գործիքն է: Համակարգչային անվտանգության ասպարեզում մասնագիտացած Symantec ընկերությունը պարզել է, որ ամենահայտնի սոցիալական ցանցի` Facebook-ի գովազդատուները վերջին մի քանի տարվա ընթացքում հնարավորություն են ունեցել մուտք գործել սոցիալական ցանցի օգտագործողների փակ տեղեկատվության մեջ, հայտնում է 3Dnews-ը:
Նրանց հասանելի են եղել լուսանկարները, անձնական գրագրությունը եւ փակ տեղեկատվությունը: Գովազդատու ընկերությունները կարողացել են թողարկել հաղորդագրություններ ոչինչ չկասկածող օգտագործողների անունից:
Օգտագործողների տվյալներ մուտք գործելը հնարավոր է դարձել IFRAME մեխանիզմի կիրառումից հետո` 2007 թվականից:
Հիշեցնենք, որ WikiLeaks-ի հիմնադիր Ջուլիան Ասանջը RT հեռուստաընկերությանը տված հարցազրույցում Facebook-ն անվանել է ԱՄՆ-ի կողմից ղեկավարվող «լրտեսական մեխանիզմ»:
|