Facebook-ը, TrialPay ընկերության հետ համագործակցության շրջանակներում, օգտվողներին վճարելու է առանձին գովազդային հոլովակների դիտման համար սոցցանցի արժույթով` Facebook Credits-ով, որոնցով կարելի է վճարել վիրտուալ ապրանքների համար խաղերում եւ հավելվածներում, ֆիլմերի վարձույթի համար, հաղորդում է Facebook Credits էջը:
Գործիքի գործողության սխեման այսպիսին է. օգտվողը միացնում է խաղը կամ հավելվածը, տեսնում է տեքստով նկարը եւ սեղմում: Կայքն առաջարկում է դիտել հոլոբակը, որի դիմաց բոնուսներ են տրվում: Դիտումից հետո բոնուսները հաշվանցվում են օգտվողի հաշվին: