Ralph Lauren նորաձեւության տունն առաջինը աշխարհում իր գովազդը ներկայացրել է 4D ձեւաչափով: Լոնդոնյան խանութի ֆասադին տեղադրված գովազդը հոլոգրաֆիկ տեսահոլովակ է:
Անցորդները վախեցել են քառաչափ էֆեկտից, որի շնորհիվ պոլոյի հռչակավոր խաղացողը բառացիորեն դուրս է ցատկել գովազդից: Իրականության զգացումն այնքան մեծ է եղել, որ հոլոգրաֆիկ պատկերի փշրված բեկորներից մարդիկ հետ են ցատկել, գրում է Mignews-ը:
Լոնդոնյան տեսարանը գրեթե կրկնել է 19-րդ դարի «Գնացքի ժամանման» առաջին կինոցուցադրման հանդիսատեսների զգացումը:
|